Service

God service er vårt fremste kjennetegn

Vi utfører service på alle typer porter og dører. Produsenten garanterer ikke for ditt produkt hvis du ikke har hatt jevnlig service. Bestill en service på 400 05 113, eller sende en mail til post@portogdor.no 

    Serviceavtale for privat- og bedriftskunder

    Vi tilbyr fleksible serviceavtaler for både næringsliv og private husholdninger. Regelmessig vedlikehold og tilsyn er essensielt for å sikre driftssikkerhet og redusere risikoen for unødvendig slitasje og driftsstans.

    Døgnvakt – alltid tilgjengelig ved akutte behov

    Vi har døgnvakt tilgjengelig for akutte situasjoner utenom ordinær åpningstid. Merk at følgende retningslinjer gjelder:

    • Døgnvakten er forbeholdt nødsituasjoner som krever umiddelbar assistanse.
    • Henvendelser som ikke gjelder akutt hjelp (f.eks. bestilling av fjernkontroll eller planlagt service) behandles i ordinær arbeidstid.
    • Reklamasjoner behandles kun i ordinær arbeidstid: mandag til fredag kl. 07:00–15:00.
    • Ved reklamasjon utenom arbeidstid faktureres full utrykningskostnad. Vi følger håndverkertjenesteloven og utfører reklamasjonsarbeid innen rimelig tid (1–3 virkedager).
    • Bestilling av utrykning etter arbeidstid (kl. 15:00–07:00) forutsetter at bestiller har fullmakt til å inngå avtalen og er betalingsansvarlig for påløpte kostnader.
    • Tjenesten kan ikke bestilles på vegne av tredjepart. Den som bestiller, er også ansvarlig for betalingen.

    Pris for utrykning utenom arbeidstid

    • Minstepris: kr 7 000,- inkl. mva.
    • Timepris fra første påbegynte time: kr 2 400,- inkl. mva.
    • Eventuelle kostnader for deler og smøremidler kommer i tillegg.

    Ta kontakt med oss for mer informasjon om våre serviceavtaler eller for å inngå en avtale tilpasset dine behov.

    Ønsker du tilbud på serviceavtale?

    Espen Jonsson

    Serviceleder

    Bare den beste kvalitet

    Våre leverandører